dimarts, 27 de març del 2018
dimecres, 21 de març del 2018
dijous, 15 de març del 2018
EL MEU GRUP (ELS FUSTERS)
Aquest és el meu grup.
Avui hem començat el nou projecte: la fusta, aquest projecte es diferent als altres, perquè en grup, el meu nou grup està format per la Maïssa, l’Omar i jo.
Avui hem començat el nou projecte: la fusta, aquest projecte es diferent als altres, perquè en grup, el meu nou grup està format per la Maïssa, l’Omar i jo.
dimecres, 21 de febrer del 2018
dimecres, 14 de febrer del 2018
IMANT 4
Ja hem acabat la fabricació de l’imant, hem tingut molts inconvenients, en aquesta sessió hem anat a mirar els imants, i hem vist que ja estaven bé per treure’ls, hem tret la ampolla i la fusta que han estat aquests dies, i hem intentat separar l’imant del moltlle, però, com que no vam ficar l’esprai de silicona perquè ens en vam oblidar, servia perquè a el dia que l’haguessim de treure l’imant del moltlle no s’enganxes, ara no hem pogut treure l’imant amb facilitat. Però a alguna gent els hi ha quedat bé, a mi no gaire, perquè he intentat trencar el motlle tirant-lo a terra per tal de trencar només el moltlle, per treure l’imant i se m’ha trencat el motlle i l’imant. Però intentaré ficar els troços a casa amb cilicona calenta perquè el pugui enganxar un imant, per que el meu està massa endins.
dimecres, 7 de febrer del 2018
IMANT 3
Ara us explicare com em fet el proces de el imant, hem fet servir materials com: acetona, un motlle de fang, unes vares de vidre per remanar, una empolla plena de sorra, un esprai de cilicona i una fusta de suport, hem agafat el porexpan, esprai de silicona i l’em trencat en trossos petits, tot seguit hem avocat la acetona al vas de vidre, llabors hem anat posant els petits trossos de porexpan al vas de vidre, on es desfeia rapidament, hem anat remenant amb la vara de vidre fins a que no quedes acetona, llavors hem anat posant el colorant del color que volguem, seguidament hem anat introduint el porexpan desfet al motlle l’hem agut de acabar de col·locar amb els dits, hem ficat l’imant que anira enganxat al darrere per enganxar-lo a la nevera o a algun material de ferro, llavors hem agafat la ampolla i la fusta de suport i les hem posat damunt del plàstic per fer presió i que quedi pla.
Durant aquest proces hem tingut un inconvenient amb el esprai de cilicona, no l hem posat perquè ens en hem oblidat.
Durant aquest proces hem tingut un inconvenient amb el esprai de cilicona, no l hem posat perquè ens en hem oblidat.
dimecres, 31 de gener del 2018
IMANT 2
ensenyo la fabricació del motlle de fang: primer aplano el tros de fang, després li dono la forma que li vull donar, del revés perquè surti bé després, i el repaso amb aigua perqué surti més polit.
dimarts, 30 de gener del 2018
divendres, 26 de gener del 2018
IMANT 1
Aquesta sesió hem fet l’esbos de l’imant, jo he fet aquest perqué m’agrada moto cross i aquesta marca es molt coneguda i també logo es la marca de la meva moto
diumenge, 21 de gener del 2018
dilluns, 15 de gener del 2018
diumenge, 14 de gener del 2018
diumenge, 26 de novembre del 2017
LES MEVES JOIES
Aquest es el meu anell de bronze, l’he fet doblegant una placa de bronze amb unes alicates de fulla plana
Aquesta es una pulsera de llautó i alumini, l’he fet enrrollant el petit fil de llautó sobre el aluminidiumenge, 5 de novembre del 2017
dissabte, 4 de novembre del 2017
divendres, 3 de novembre del 2017
dissabte, 30 de setembre del 2017
dimecres, 27 de setembre del 2017
dimarts, 26 de setembre del 2017
dimecres, 20 de setembre del 2017
Subscriure's a:
Missatges (Atom)







